preskoči na sadržaj
Školski kurikulkum

 U v o d

 

 Kurikulum podrazumijeva opsežno planiranje, ustrojstvo i provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na odgovarajuće detaljne ciljeve, sadržajne            elemente, ustrojstvo te kontrolu postignuća prema globalno postavljenim ciljevima i prema pretpostavkama za odvijanje procesa.

Nacionalni okvirni kurikulum je temeljni dokument koji na nacionalnoj razini donosi vrijednosti, opće ciljeve i načela odgoja i obrazovanja, koncepciju učenja i poučavanja, određuje odgojno-obrazovna postignuća na određenim stupnjevima učenikova razvoja, odnosno postignuća za određene odgojno-obrazovne cikluse i odgojno – obrazovna područja, utvrđuje načine i kriterije vrjednovanja  i ocjenjivanja. Riječ je o razvojnom dokumentu koji osobito naglašava sljedeće vrijednosti: znanje, solidarnost, identitet i odgovornost.

 Pojam školskog kurikuluma obuhvaća sve sadržaje, procese i aktivnosti koji su usmjereni na ostvarivanje ciljeva i zadaća odgoja i obrazovanja u pravcu intelektualnog, osobnog, društvenog i tjelesnog razvoja učenika, sadrži sve programe koje škola provodi, osim obveznih nastavnih planova i programa, pokazuje brojne aktivnosti učenika i učitelja po kojima je škola prepoznatljiva. Školski kurikulum temelji se na učeničkoj razini znanja, interesa i sposobnosti, na raznolikosti i kompleksnosti obrazovnih interesa i potreba učenika, roditelja i lokalne zajednice, stalnom porastu znanja i potrebom oblikovanja učenikove osobnosti u svijetu koji se stalno i sve brže mijenja.

                                       Karakteristike školskog kurikuluma:

-premještanje težišta obrazovnog procesa sa sadržaja naciljeve i rezultate obrazovanja

-usmjerenost na kvalitetu procesa i rezultata obrazovanja

-usmjeravanje na učenikai procesučenja

-razvoj sustavaevaluacije i samoevaluacije

-stručnasamostalnost i odgovornost učitelja

-poticajno i razvojno usmjereno obrazovno okruženje

                                 Šolskim kurikulumom utvrđuje se:

-aktivnost, program i/ili projekt

-nositelji aktivnosti, programa i/ili projekta

-ciljevi aktivnosti, programa i/ili projekta

-namjena aktivnosti, programa i/ili projekta

-način realizacije aktivnosti, programa i/ili projekta

-vremenik aktivnosti, programa i/ili projekta

-troškovnik aktivnosti, programa i/ili projekta

-način vrednovanja i korištenja rezultata aktivnosti, programa i/ili projekta

                                                Područja kurikuluma:

-Izborna nastava

-Dodatna nastava

-Dopunska nastava

-Izvannastavne aktivnosti

-Kulturna i javna djelatnost

-Izvanučionička nastava

-Projekti u nastavi

-Školski projekti

TELEFONSKI IMENIK ŠKOLE

 

        

 

RAVNATELJICA - 034/271-716

TAJNIŠTVO - 034/314-177

RAČUNOVODSTVO - 034/314-178  

PSIHOLOG - 034/314-175

DEFEKTOLOG - 034/314-176

PEDAGOG - 034/272-357

ZBORNICA - 034/314-174

KNJIŽNICA - 034/221-669

INFORMATIKA - 034/313-316

KUHINJA - 034/271-484

TELEFAX - 034/273-655

PŠ NOVA LIPA - 034/238-255

 

 


TRAŽILICA



OGLASNA PLOČA

OGLASNA PLOČA

    


BUS BUS

ŠKOLSKA KUHINJA

     

               

           

        JELOVNICI


E-UPISI


UPISI 2018./2019.

LEKTIRA


Kalendar
« Kolovoz 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


VRIJEME

Anketa
Bavite li se sportom?





Korisni linkovi
Znanost
 • AZOO
 • MZOŠ
 • NCVVO
 • Wikipedia
 • ENCIKLOPEDIJA
 • e - KNJIŽNICA
 • LEKTIRA

BRZO TRAŽENJE...
 • HRABRI TELEFON
 • Google

Dnevni tisak





preskoči na navigaciju